Міська рада переходить на електронний документообіг

09:18, 11 августа 2016

ПіК

Вчора, 11 серпня, в Чернігівській міській раді відбулася презентація проекту «Єдиний міський центр обробки даних» Йдеться про початок впровадження системи, яка замінить тисячі й тисячі паперових документів. Завдяки цій системі будуть спрощені механізми нарахування пільг, субсидій, проведення моніторингу оплати населенням комунальних послуг. Свій проект програмного продукту представила київська компанія  IT-Enterprise. Презентувалось 4 програмні модулі: «електронне діловодство» (SmartManeger): «управління проектами»: «консолідація звітності»: «соціальні послуги». Наталія Козлова - представник компанії - запевнила, що вони мають великий досвід з написання та втілення в життя програмних продуктів у різних сферах і співпрацюють як з державними установами, так і З приватними компаніями. IT-Enterprise розробляла електронне діловодство та інший софт для Міністерства Інфраструктури України, ДК «Укроборонпром» завод «Антонов», та інших. На даний час компанія розробила та обслуговує 300 проектів. Під час обговорення проектів перший заступник міського голови Михайло Шостак підкреслив, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій сприяє підвищенню ефективності, контрольованості, відкритості та прозорості діяльності органів місцевого самоврядування. Михайло Шостак: «Ці 4 проекти ми вважаємо першочерговими, адже вони будуть допомагати при прийнятті управлінських рішень». ·       Модуль «електронне діловодство» (SmartManager) - дозволить скоротити фінансові витрати на канцтовари, зокрема, папір. Документи всі будуть в електронному вигляді та матимуть електронний архів. Також великою перевагою буде можливість швидко створювати та узгоджувати документи та контролювати якість і вчасне виконання завдань. Документи можна створювати, переглядати, редагувати та затверджувати цілодобово, як з комп’ютеру так і з мобільного пристрою чи планшету. ·       Модуль «управління проектами» – дасть змогу планувати, контролювати, та бачити на якому етапі є проблеми для досягнення успішної цілі. ·       Модуль «консолідація звітності» – дозволить управлінню економіки, управління фінансів та різним підприємств бачити об’єктивну інформацію по результатам діяльності та аналізувати звітність, для прийняття правильних рішень. ·       Модуль «соціальні послуги» – буде більш автоматизована та зручніша система для надання субсидій та інших соціальних послуг. Збільшить продуктивність опрацювання інформації на 32%
Автор: Прес-служба Чернігівської міської ради

UserCommentAvatar

Авторизируйтесь или войдите через Image или Image

Image
Image
Image

Loading...

Войти используя социальные сети

Войти используя социальные сети

Войти в аккаунт

Нужна помощь?

Создать новую учетную запись

Измениить свои данные вы сможете в личном кабинете после окончания регистрации