5 правил успішного журналіста від політтехнолога Андрія Прокопенка

12:06, 06 февраля 2017

Общество

Відомий політтехнолог з багаторічним досвідом роботи, депутат Чернігівської обласної ради Андрій Прокопенко виступив у Чернігові з лекцією для журналістів.

Основною темою розмови стала робота журналіста під час виборчих перегонів, а саме — формування агітаційного контенту для просування свого кандидата, інформує Future.cn.ua.

Та враховуючи частоту, з якою в нашому місті призначаються вибори, поради Андрія Прокопенка стануть в нагоді не тільки журналістам. За його словами, інформація про принципи побудови інформаційної кампанії знадобиться і тим, хто бажає впливати та досягати змін, або ж просто прагне розширити власний світогляд.

5 порад від Андрія Прокопенка:

1. Політтехнологи та журналісти часто намагаються створити продукт, який задовольнить всіх. Це неправильно. Якщо ви створюєте контент з надією, що він сподобається абсолютно всім читачам чи виборцям – ви невдаха. Тому що насправді такий продукт буде «прісним» і не зацікавить нікого.

Необхідно чітко визначати свою цільову аудиторію, виділяти для себе найактивнішу її частину та працювати з нею. З іншими також можна вигідно взаємодіяти: дискутувати та навіть конфліктувати — це викличе інтерес.

2. Вчіться висловлювати власну ексклюзивну позицію стосовно подій, про які ви пишете. Саме особиста думка журналіста, а не «сухі» факти та описи сьогодні найбільше цікавлять читача.  В закордонних виданнях на кшталт The New York Times журналістів, які раніше публікували просто «голий» фактаж спортивних матчів, вже взагалі замінили роботами.

3. Задача будь-якої сучасної комунікації – втягнути іншу сторону (читача, виборця) в діалог.  Крім того, під час створення PR-матеріалів користуйтесь методом сторітелінгу, що передбачає розкриття глобальної теми через історію персонажа. Людина набагато охочіше прочитає статтю та відреагує на неї, якщо в матеріалі буде життєвий приклад конкретного героя.

4. Освоюйте не тільки нові смислові формати подання матеріалу, а й мультимедійні. Через постійне прискорення темпу людського життя все більш популярним стає відео-контент. Тому необхідно переключатись на нього або принаймні урізноманітнювати ним текстовий матеріал. Адже людям сьогодні ніколи читати, вони обирають слухати та дивитися.

5. Розробляючи інформаційні кампанії, тестуйте мету своїх проектів на відповідність критеріям SMART. Це  абревіатура, що використовується в менеджменті  та передбачає перевірку мети проекту на відповідність конкретності, значимості, наявності чіткого строку його виконання і так далі. Тестування мети вашого проекту на SMART-критеріях допоможе виявити слабкі місця та виправити їх.

Нагадаємо, чернігівська «Школа молодого журналіста» вже вдруге готує випуск молодих майстрів пера. Проект реалізовують Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської ОДА, Асоціація регіональних ЗМІ та благодійний фонд «Майбутнє Чернігівщини».

 

 



UserCommentAvatar

Авторизируйтесь или войдите через Image или Image

Image
Image
Image


Loading...


Войти используя социальные сети

Войти используя социальные сети

Войти в аккаунт

Нужна помощь?

Создать новую учетную запись

Измениить свои данные вы сможете в личном кабинете после окончания регистрации