Місто є, знака - нема

11:17, 13 червня 2016

Город.Сн

На в’їзді в Чернігів з боку Ріпок немає дорожнього знака «Чернігів». Лише стела.



А стояти знак повинен. Чорні букви на білому фоні. Такий зазвичай ставлять біля дороги на в’їзді, означає початок населеного пункту та, відповідно, обмеження швидкості руху до 60 кілометрів за годину. Аналогічний дорожній знак, тільки перекреслений червоною лінією, ставлять з протилежного боку дороги. Він позначає кінець міста.

Куди дівся знак, сказати важко. Скоріш за все, хтось поцупив. Він чималий, можна здати на металолом або зробити з нього частину паркану.

Цікавлять й інші питання. По-перше, що собі думають начальство, влада? Коли знак з’явиться і чи з’явиться взагалі? Чи початок 300-тисячного міста — міста, що вже кілька десятиріч поспіль хочуть зробити туристичним центром, так ніхто і не позначить?

Чи будуть патрульні поліцейські штрафувати водія, який в’їхав у місто з боку Ріпок на швидкості 90 кілометрів за годину, за її перевищення? Відсутність знака породила комічну ситуацію. Адже дозволена швидкість руху на трасі до в’їзду в місто — 90 кілометрів на годину. Після в’їзду (після знака, якого немає) — 60.

Фактично виходить, зі швидкістю, що була на трасі можна продовжувати їхати по місту? Знака ж «Чернігів» (почалося місто) не було. Отже, водій, який не скидає швидкість, нічого не порушує? Хороша відмазка — перевищив у Чернігові швидкість (не обов’язково навіть їхати з боку Ріпок!). Зупинив патрульний, а ти йому: «Знака не було, маю право!»

У стресову ситуацію може потрапити немісцева людина. Просто не зрозуміє, де той Чернігів почався. Продовжить їхати по місту з тією ж самою шаленою швидкістю, як на трасі. А тут бац — поліцейські.

— Чи з’явиться знак? Людину, котра не скинула швидкості через те, що немає знака, будуть штрафувати?

Ігор Іваненко, начальник сектора безпеки дорожнього руху патрульної поліції Чернігова:

— Дорожніми знаками в Чернігові займаються місцеві органи влади. У комунального шляхо-будівельного підприємства (КШБП) є дислокація всіх дорожніх знаків. Згідно з нормативними документами, вони повинні об’їжджати і дивитися, де знак відсутній, де потрібна заміна. В КШБП практично одна бригада. Займається і розміткою, і дорожніми знаками. Усе залежить від фінансування. Фінансування залежить від міськради, йде через управління ЖКГ.

Двічі на рік міська влада організовує комісійне обстеження. У комісії — наші представники, представники управління ЖКГ, транспорту, КШБП та інші.

Чи буде стояти знак? Думаю, так. Коли — питання.

Віталій Копистко, прес-секретар патрульної поліції і Чернігова:

— На даний момент цілеспрямовано на визначення перевищення швидкості патрульна поліція не працює, у нас немає технічних засобів, які встановлюють швидкісний режим.

«Візири», що були у ГАІ. нам на баланс ще не передали, і чи будуть передавати, не відомо.

Зрозуміло, якщо людина їхатиме по Чернігову з неймовірною швидкістю, такого водія зупинять. Але у нас немає і завдання стояти там, де відсутній знак, і когось штрафувати. Ми в кущах не ховаємося, постійно в русі. Патрульній поліції заборонено стояти більше десяти хвилин, крім випадків, коли оформлюється правопорушення.

Аліна Сіренко, тижневик «Вісник Ч» №23 (1570)

Увійти через соціальні мережі

Увійти через соціальні мережі

Увійти в акаунт

Потрібна допомога?

Створити новий обліковий запис

Змінити свої дані ви можете в особистому кабінеті після закінчення реєстрації