Звідки більше кіловат у жовтневих платіжках за електроенергію?

09:36, 14 листопада 2016

ПіК

Листопад у пам’яті жителів області позначиться не лише різким похолоданням і першим снігом, а й «дивовижними» квитанціями за електроенергію. А все від того, що цього місяця абоненти отримують платіжки з додатковими кіловатами. До прикладу, замість звичних 70-80 кіловат споживачеві доведеться заплатити за 120-130. Тож вкрай здивовані жителі області вже обривають телефони енергокомпанії.

Причина такого безладу, кажуть постачальники, — 591-а постанова уряду, який зобов’язав їх перейти з розрахунків з 20-го по 20-те число місяця на календарні — з першого по перше. Сергій Артеменко, заступник комерційного директора ПАТ «Чернігівобленерго»: «Теперь нам необходимо на основе среднесуточного потребления провести доначисления. И сделать это до 1-го числа следующего месяца за отчетным периодом». Тобто фактично кількість використаних за звітний період (з 20-го по 20-те число) кіловат поділити на кількість днів і помножити на 10. Це і буде необхідний для донарахування об’єм. Енергетики запевняють, така акція одноразова і ситуація не повторюватиметься. Але ж споживачам, чимала кількість яких не вклалася в пільгові 100 кіловат-годин на місяць, від того не легше. І надто зважаючи на те, що не у всіх абонентів покази приладів обліку знімаються суворо 20-го числа кожного місяця. Тож і донарахування в кожному районі області можуть бути різними.

Сергій Артеменко, заступник комерційного директора ПАТ «Чернігівобленерго»: «Есть целый ряд населения, которые получат и с 10-го, и с 15-го числа. Естественно, тут доначисление будет даже больше чем, скажем так, полупериод. Потому что есть такие города, как Нежин, у них снимают показания 5-го числа. Поэтому люди получат доначисления, ну скажем так, больше даже чем 50%». Найменше від таких змін постраждають отримувачі субсидії, якщо користувалися послугою економно, найбільше — ті, хто отримує пільги та використовує багато електроенергії, наприклад, для опалення оселі. Таким абонентам, аби мінімізувати фінансові потрясіння для родини, керівництво компанії рекомендує завертатися до центрів обслуговування. Сергій Артеменко, заступник комерційного директора ПАТ «Чернігівобленерго»: «Льготная категория населения может обращаться в наши центры. С каждым будет проведена личная беседа. С каждым абонентом будет оговорена возможность распределить на два периода эти киловатт-часы». Вже у грудні, обіцяють енергетики, платіжки не будуть дивувати споживачів зайвими кіловатами. Але читати їх все одно потрібно буде дуже уважно, адже покази лічильників будуть знімати за старим графіком. Сергій Артеменко, заступник комерційного директора ПАТ «Чернігівобленерго»: «Появилась дополнительная строка, в которой будет указано, что фактически контролер был у человека 20 числа, среднесуточное потребление (20-го по 20-тое) по реальным снятым показаниям счетчика, такое-то количество киловатт. То есть расчетные показания прибора учета будут такими-то. В следующем месяце, когда мы придем снимать показания, у потребителя будет зафиксировано опять фактическое потребление. И переведем перерасчет, какие были у него показания на первое число». Якщо ж хочете платити кіловат-у-кіловат, як споживали, постачальники рекомендують використовувати для цього особистий кабінет або здавати показання лічильника в останні дні місяця. Щоправда, в останньому випадку не обіцяють, що оператори колл-центру зможуть прийняти і обробити усі дзвінки. Відео Сівер-центр


Автор: Чернігівщина: події і коментарі

UserCommentAvatar

Авторизируйтесь или войдите через Image или Image

Image
Image
Image

Увійти через соціальні мережі

Увійти через соціальні мережі

Увійти в акаунт

Потрібна допомога?

Створити новий обліковий запис

Змінити свої дані ви можете в особистому кабінеті після закінчення реєстрації