За рік контакт-центр "Чернігівгазу" опрацював майже 370 тисяч звернень від клієнтів компанії

09:46, 11 листопада 2016

Чернігівський Монітор
чернігівгаз

Більшість звернень – близько 76% стосувалися передачі показань лічильників газу та перевірки стану особового рахунку.

Більшість звернень – близько 76% стосувалися передачі показань лічильників газу та перевірки стану особового рахунку. Рівно рік тому, в листопаді 2015-го, для споживачів газу Чернігівської області запрацював єдиний автоматизований контакт-центр. За цей час було опрацьовано понад 287 тис. телефонних дзвінків, 5,3 тис. клієнтів отримали онлайн відповіді через Особистий кабінет на сайті 104.ua.

Майже 280 тис. споживачів надали показання лічильників газу, серед яких 63,7 тис., а це 23% надали перевагу відправці СМС на короткий номер 7104, майже 13 тис. обрали можливість відправки даних на електронну пошту contact@cngas.com.ua, 19,5 тис. скористалися цілодобовим голосовим меню IVR.

«Ми постійно працюємо на вдосконаленням і розширенням можливостей контакт-центру. Одними з останніх новинок стало запровадження цілодобового голосового сервісу і можливість дізнатися стан особового рахунку, не очікуючи на зв`язок з оператором», -  поінформував начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов. – До речі, багато чернігівців уподобали і активно користуються новою послугою – передачею показань СМС-кою на короткий номер 7104. Лише за перші 5 днів листопада надійшло майже 12 тисяч повідомлень».

Впровадження системи IVR дало змогу споживачам цілодобово тримати зв`язок з газовою компанією у режимі автовідповідача. Користуватися послугою доволі просто, треба лише слідувати голосовим підказкам. Зателефонувавши на номери 616-204 або 616-304, можна вибрати мову меню, а також прослухати інформацію, обравши потрібну цифру. Натиснувши «1», можна дізнатися актуальні тарифи на газ, «2» – передати показання лічильника, «3» – дізнатися стан особового рахунку, цифру «4» – отримати інформацію про нові сервіси газової компанії та додаткові послуги, а «5» - прослухати правила безпеки користування газовими приладами.

Після кожного інформаційного блоку є можливість повернутися до головного меню та з'єднатись з оператором. Якщо клієнт хоче особисто проконсультуватися з фахівцем, потрібно натиснути «0» або залишатись на лінії. Ця послуга доступна щодня з 8.00 до 20.00.

Зверніть увагу! На сьогодні дзвінки на номери 616-204 або 616-304 зі стаціонарних телефонів по області в межах ліміту тарифного плану є безкоштовними. Вартість дзвінків з мобільного або СМС – відповідно до тарифів вашого оператора мобільного зв'язку. Скористатися голосовим меню можуть ті споживачі, у яких телефон підтримує тоновий режим набору.

UserCommentAvatar

Авторизируйтесь или войдите через Image или Image

Image
Image
Image

Увійти через соціальні мережі

Увійти через соціальні мережі

Увійти в акаунт

Потрібна допомога?

Створити новий обліковий запис

Змінити свої дані ви можете в особистому кабінеті після закінчення реєстрації