Микита Вікторов: В технічному завданні на закупівлю тролейбусів потрібно «відсікти» застарілу техніку

12:00, 08 квітня 2016

В Чернігові
Чернігівське тролейбусне управління може закупити всевдоукраїнський тролейбус, який з 80-х років виробляють в Білорусі

Чернігівське тролейбусне управління може закупити всевдоукраїнський тролейбус, який з 80-х років виробляють в Білорусі

Місцевий активіст, який просуває розвиток електротранспорту в Чернігові, Микита Вікторов на своїй сторінці у Facebook написав, що ЧТУ може закупити «псевдоукраїнський застарілий тролейбус».

Таких висновків він дійшов, переглядаючи технічне завдання тендеру на придбання «Чернігівським тролейбусним управлінням» 10-ти нових тролейбусів. Хоча він й зауважує, що це припущення, проте не відкидає навмисності з боку авторів тексту.

Згідно з його аналізом, перше технічне завдання вказувало ширину кузова до 2500 мм. Але під таку характеристику не підпадає жоден тролейбус, вироблений в Україні. Тож пізніше текст технічного завдання було виправлено і цифру було замінено на 2600 мм. Для порівняння, кузов українських тролейбусів має ширину 2550 мм.

Проте, це не єдине, що стурбувало Микиту Вікторова. Він також підіймає питання висоти підлоги, яке у Чернігівському документі прописано теж нібито «розмито», а порівнявши тендерні документи Сумського та Чернігівського тролейбусного управління, він зауважив наступне:

В очі впадає посилання на різні нормативні документи та основним є те, що в сумському тендері вказано саме 100% низьку підлогу! В Чернігівському ж тендері на закупівлю – вказується розмите поняття «з низьким рівнем підлоги».

підкреслює Вікторов.

Він також додає, що завдяки «розмитості» понять в тексті, взяти участь у тендері зможе навіть ТОВ «Дуотранс» з «українським» тролейбусом «Дніпро-103», який має значний недолік – підвищений рівень підлоги біля задніх дверей. Тобто під формулювання «100% низька підлога» він не підходить.

І хоча цей виробник запропонує найнижчу ціну, проте він виробляє аналог білоруського тролейбусу, який випускався ще у 80-х роках. Різниця лише у тому, що виробник кріпить табличку «Дніпро» і тролейбус перетворюється на «псевдоукраїнський».

UserCommentAvatar

Авторизируйтесь или войдите через Image или Image

Image
Image
Image

Увійти через соціальні мережі

Увійти через соціальні мережі

Увійти в акаунт

Потрібна допомога?

Створити новий обліковий запис

Змінити свої дані ви можете в особистому кабінеті після закінчення реєстрації