В тендері на поставку тролейбусів до Чернігова перемогла рекламна фірма

«Спільне підприємство «Яникс», що виграло тендер в Чернігові, займається лише рекламною діяльністю, а у штаті працює лише дві людини.
Епопея з закупівлею чернігівських тролейбусів триває, адже кожного дня випливають нові факти. Сьогодні стало відомо, що ТОВ «Спільне підприємство «Яникс», яке перемоглов тендері та мало б поставити до Чернігова десять нових тролейбусів, виявилося фірмо-посередником агропромислової групи «Пан Курчак».
Про це повідомляє громадська організація «Журналісти проти корупції і свавілля».
Загалом в тендері на купівлю тролейбусів для Чернігова брало участь три компанії:
- «Спільне підприємство «Яникс»;
- ТОВ «ВнешАгроГрупп»;
- «Торговий дім «Літан».
Перші два підприємства запропонували на тендер продукцію білоруського заводу «Белкоммунмаш», третє – дніпропетровського заводу «Південмаш». Найвигідніша ціна була у першого підприємства - ТОВ СП «Яникс», що запропонувало продати машини по ціні близько 3,9 млн грн, ціна двох інших варіювалася в межах 4,8 млн.
Втім, зі скаргою до Антимонопольного комітету України звернувся «Торговий дім «Літан», в результаті розгляду якої АМКУ вирішив скасувати тендер з трактуванням «у зв'язку з невідповідністю учасників умовам тендеру». Розвиток подій навколо цього тендеру не сподобався Чернігівському міському голові Владиславу Атрошенку, який назвав АМКУ «організованим злочинним угрупуванням».
Втім, згодом стало відомо, що згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, «Спільне підприємство «Яникс», що виграло тендер в Чернігові, займається лише рекламною діяльністю, а у штаті працює лише дві людини.
Власником фірми зазначений Сергій Горлач, який одночасно є й головою наглядової ради компанії «Пан Курчак». До речі, документи, що були представлені на торгах, також були на друковані на бланках АПГ «Пан Курчак».
За словами представників Антимонопольного комітету, фірму «Яникс» з тролейбусами пов’язує лише один дилерський договір, що був укладений з підприємством «Белкоммунмаш» за півтора тижні до початку тендера.
Цікаво й те, що умови конкурсу були прописані таким чином, що брати участь у ньому могла лише обмежена кількість підприємств. Наприклад, від учасників тендеру вимагався досвід успішних поставок тролейбусів. І цей критерій, вочевидь, не змогло би виконати рекламне агентство ТОВ «СП «Яникс». Втім, його не лише допустили до тендеру, а й обрали переможцем.
В Антимонопольному комітеті України повідомляють, що відповідно до закону, Замовник торгів мав би заздалегідь оцінити подані на тендер пропозиції та відхилити документи тих, хто не відповідає умовам конкурсу.
Читайте також
